Tetiana-18 Що стосується нового працівника, то це напевно можна вважати новою потребою і новим предметом закупівлі відповідно до листа Мінекономіки. Коли ви проводили відкриті торги, то не могли передбачити, що потім буде прийнятий новий працівник, якого потрібно буде страхувати. Керуючись відповідним листом Мінекономіки, у разі виникнення нової чи додаткової потреби, яку замовник не міг передбачити, такий предмет закупівлі є новим предметом договору і новим предметом закупівлі. Тоді при вибору процедури закупівлі попередня вартість не враховується. Якщо керуватися зазначеним, для страхування нового працівника можна укласти прямий договір.
А щодо людини, яка прийшла посеред року то не впевнений, але мабуть якщо вона вже прийнята на роботу до початку закупівлі то при проведенні відкритих торгів прописати у вимогах дату, з якої має діяти страховка і вона буде на рік до відповідної дати наступного року. а якщо прийнята коли відкриті торги вже проведені, то мабуть вважати новим предметом закупівлі.