Добрий день! При публікації плану "орінтовний початок проведення процедури закупівлі" було зазначено січень 2022р., тодія як фактично спрощену закупівлю було оголошено у лютому 2022р. Чи вважається це порушенням, і чи є це підставою для відміни закупівлі замовником на підставі п.2 ст.17 неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель? Даний недолік було виявлено на етапі розгляду пропозицій. Дякую!
Marika Добрий день. Так, це є порушення вимог статті 4 ЗУ "Про публічні закупівлі". Закупівля здійснюється відповідно до річного плану, складання річного плану і внесення змін до нього (в тому числі орієнтовного початку проведення процедури закупівлі) є передумовою здійснення закупівель, Держаудитслужба також вважає це порушенням і є такі моніторинги по процедурах закупівлі в системі. Ось стаття на раднику із прикладом такого моніторингу https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/monitorynh-vstanovyv-porushennia-shcho-oriientovanyj-pochatok-protsedury-zakupivli-v-richnomu-plani-ne-vidpovidaie-oholoshenij-zakupivli/. ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-25-001984-a. Тому справді краще відмінити спрощену закупівлю. Хоча під моніторинг спрощені закупівлі і не потрапляють, але навіщо вам зайві порушення. тільки відміняти на підставі пункту 2 частини 17 статті 14. стаття 17 не стосується спрощених закупівель взагалі, ви помилилися))
RomanY Так, дякую, не вірно зазначила статтю Закону, на увазі мала саме п.2 ч.17 ст.14. Статтю на Радник знаходила, однак були не впевнені щодо спрощеної, оскільки там справа стосувалась переговорної процедури. Дякую!