tend Дякую Вам за запитання!
Відповідно до ч.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, виходячи з їх переліку, який визначений у цій самій ч.2 статті 16 Закону.
Відрізнити чи відноситься вимога подати той чи інший документ у складі тендерної пропозиції до документу/переліку документів, подання якого (яких) вимагається для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію, встановленому у Тендерній документації, можна, на мою думку, якщо подивитися як називається розділ, пункт, Додаток, тощо у Тендерній документації відповідно до якого Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції той чи інший документ.
Якщо Замовник не визначив вимоги до лабораторії як документ (один з документів), яким (якими) Учасники повинні були підтвердити відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (найбільш підходящий, на мою думку, виходячи з назв кваліфікаційних критеріїв у ч.2 статті 16 Закону), то, виходячи з вимог ч.19 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не повинен був розміщувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в інформації та/або документах. На мою думку, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, не усе так однозначно у цьому питанні.
Пропоную Вам ознайомитися, як приклад, з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі-Орган оскарження) від 15.07.2021 №16231-р/пк-пз (скарга UA-2021-03-25-009303-c.c6).