Станом на 19.11.2022 військові частини позбавлені можливості проводити закупівлі. І це в кінці року. Чекали змін до законодавства, отримали постанову 1275.
Начебто стало зрозуміло, що робити військовим частинам, АЛЕ НЕ ВСЕ ТАК ПРОСТО ВИЙШЛО, оскільки пунктом 1 Особливостей, затверджених Постановою № 1275, встановлено порядок та умови здійснення оборонних закупівель (далі — закупівлі) для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів) (далі — державні замовники), із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
ТОБТО військові частини, організації (установи, заклади) проводять закупівлі в порядку визначеному Постановою 1275, але ті військові частини, організації (установи, заклади), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
А тепер основне питання: яким чином військова частина повинна «уповноважуватись рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану».
Як правильно це розуміти? Які є думки? Постанова 1178 на військові частини фактично не поширюється. Чи керуватись все ж таки "загальними" Особливостями?